lördag, augusti 30, 2008

Och så tar vi det i toner också



För säkerhets skull;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Robsten,

Ville bara tacka för dina vänliga ord på Söderbaums blogg.

Jag har läst din blogg länge och tycker att du gör ett utmärkt jobb.

Jag upplevde att Söderbaums kommentarer var remarkabla för att komma från en etablerad politiker och tyckte att det var viktigt att sprida dessa till en bredare publik. Tack igen för att du bidrar till detta!

Robsten sa...

Ja, tack själv;-)
Jag har tidigare gått i debatt med Söderbaum, men jag orkar knappt längre. Fast om jag skall utgå från vad han sade för något år sedan tror jag banne mig att han backat en smula.
Söderbaum hyllade bl.a Roger Scrouton. Jag läste lite vad Scrouton sagt, och talade om det för S. det var faktiskt riktigt roligt.

Anonym sa...

Robsten!
När du pratar om Roger Scrouton, menar du då Roger Scruton?

Robsten sa...

Så stavas det ja, ber om ursäkt;-)