onsdag, april 29, 2009

Jan Scherman försvarar sitt beslut

TV 4:as Jan Scherman intervjuas av tittarombudsmannen Janne Andersson. Jag tycker tittarombudsmannen gör ett bra jobb faktiskt. Scherman har ju innan sagt emot sig själv, som jag skrivit om i tidigare artikel. Nu är dock Scherman hal som en ål och slingrar sig skickligt undan alla fällor. Scherman ger sken av att det skulle vara omöjligt att ge alla partier reklamplats. Det är en bluff. Lika väl som man kan ge alla företag, som har råd, reklamplats, kan man ge alla partier, som har råd, reklamplats. Något mindre parti än SD skulle knappast ha råd med reklam i TV 4.

11 kommentarer:

Minngor sa...

Jag önskar dig en trevlig Valborg.

Robsten sa...

Same to you Mingan. Guidturen blir av den 24 om du fortfarande är intresserad. ;-)

ɱØяñιηg$ʇðя ©™ sa...

Lycka till i Det Nya Kalifatet, Scherman. Vi får väl se hur långlivad du blir i sharialandet Sverige...

Anonym sa...

Är han judeättad scherman? Ser iaf förjävlig ut, passande såsom han resonerar....

Robsten sa...

vad har det med saken att göra? jag skiter i vad han är ättat ifrån, det jag bryr mig om är hur demokratisk han är.

vinterbadaren sa...

"Robin Shadowes": Som varandes kronjude lär herr Scherman vara en av dom första som vänds mot Mekka och halalslaktas i det nya khalifatet Swedistan. Beklagligt nog förstår inte denna Bonniers lakej vilka som är hans riktiga fiender.

Allahu akbar!

Andreas sa...

Anonym>
Lämna sånt skitsnack i soptunnan där det hör hemma!

Anonym sa...

Där ser man var skon klämmer!
Jag är inte sverigedemokrat men demokrat och tycker att sd särbehandlas av tv4 med oklara argument. Tv4 vågar inte ta debatten och säga vad de egentligen tycker.
Det är fegt och opedagogiskt av tv4 om det nu är så att de tycker att sd skall motarbetas.

ɱØяñιηg$ʇðя ©™ sa...

Vinterbadaren, kan bara instämma med ytterligare ett allahu akhbar där.

Anonym sa...

Inte har vi kommit särskilt långt. Hur var det Voltaire sade?

roberth sa...

tittarombudsmannen är professor på Södertörn tack för kaffet! Säkerligen opartisk den mannen.