fredag, februari 26, 2010

De sju systrarna – NEJ TACK!

En ung flicka från innerstaden och en mycket populär tonårsbloggare gjorde något mycket, mycket förbjudet (speciellt om man är tonårsflicka från innerstaden) hon kritiserade den förda immigrationspolitiken och integrationspolitiken på ett ganska fränt sätt. Dessutom, som om inte detta vore nog, hade hon mage att uttala sig positivt om SD i kommentarerna, LÄNK.

Nåväl, ni kan ju själva föreställa er reaktionerna, om unga modedockor från värsta innerstaden börjar tvivla på den påbjudna sanningen så riskerar hela bygget att rasa ihop. Så kommentarerna lät inte vänta på sig, så här kunde det låta.
Vet du vad som faktiskt finns på statestik och som är gemensamt för en stor del anhängare till främlingsförjäntliga partier?
Den största delen består av outbildade, kriminella underklassmänniskor. Det finns statestik på det och outbildade stämmer ju i alla fall in på dig! totalt!
Förut ansågs finnländare vara det som idag är våra ”blattar” men nu när det har gått några år så har alla glömt det helt Förut var det finnländare som hade svårt att få jobb och bodde i förorterna, skulle du önska att inga finnländare någonsin hade flyttat hit?

ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET?!!!!

jag pluggar i Tensta. Visst många använder ”blattespråket” men de e ju förfan som en dialekt! Många av orden dom använder kommer från deras språk från andra länder. Och att inte få ha på sig slöja i skolan som en lag skulle vara som att bokstavligt talat misshandla alla utländska flickor! ELLER TILLOCHMED DÖDA FLICKOR! För slöjan döljer det som förut ansågs vara attraherande. föräldrarna vill ju inte att dom ska gå ut och se ut som horor som vissa andra… *host host host*..

Och dom lever på social bidrag för dom får inte tag på jobb. Dom måste skaffa utbildningar så att dom kan få tag i något/någon som kan anställa dom. Hur trevligt skulle de vara att försöka betala sin mat man har köpt till någon som pratar ett helt annat språk? Plus att man måste bli godkänd av migrationsverket INNAN man får studera/jobb

TA REDA PÅ LITE MERA FAKTA OM DET DU TÄNKER SÄGA NÅGOT INNAN DU ÖPPNAR DIN KÄFT IGEN!

Mvh Anwa!

Fyfan vad jag hatar dig.
Tyckte faktiskt att du var mogen, men fyfan vad du har blivit skum.

Det är för fan invandrarna som tar alla skitjobb, vill du jobba som en jävla städare eller servitris som jobbar 14 timmar om dagen?

du gör skriver detta för du vill få kuk i dig av en blatte

håll dig till att vara puckad bloggerska, politik är inte din grej.

Detta var bara ett litet smakprov på alla intelligenta motargument våra demokratiskt sinnade medborgare gav prov på när de inte höll med vår tonårsbloggare Paulina. Till slut ansåg sig vår modige bloggare det dags att ta sin Mats ur skolan, vi fick således en artikel där den väntade pudeln och avbönen kom. I den senaste artikeln är rubriken ”SD – nej tack!”, det var väntat, en ung flicka kan inte stå emot den massiva hat och hotkampanj vi nu får erfara i vårt demokratiska, öppna och liberala samhälle, LÄNK. Jag ser nu att denna artikel är borttagen, jag förstår henne. Hon sade att hon tänker rösta på M i stället. Inte heller detta godtogs utan hon skulle rösta på Socialdemokraterna för att bli godkänd).

Vi lever i ett splittrat land där hat och misstro ökar för varje dag. Under valrörelsen inför EMU-omröstningen vittnade massvis med politiker om den hatstämning som rådde ute i landet, hat mot den politiska nomenklaturan, hat mot politikerna. På den andra sidan finns det hat vi kan se i kommentarerna här ovan. Splittringen och såren kan knappast läka eller överbryggas, det är ju inte så att jag t.ex. plötsligt vaknar en dag och inser ”nämen det är ganska ballt med mångkultur och Reinfeldt har rätt när han säger att allt svenskt är barbari”. Tro mig, det kommer aldrig att hända, lika lite som det kommer att hända alla andra som slutgiltigt vänt de sju systrarna ryggen.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Inlägget "SD - Nej tack" är nu bortaget och det finns istället ett nytt inlägg där hon förnekar att det ens var hon som skrev det om "SD - Nej tack":

Godmorgon!
2010-02-26 klockan 10:31

Hello bitches!

Angående inlägget som fanns här under så kan jag konstatera att det inte var jag som skrev det (det togs även bort). Bryr mig inte så mkt om politik :)


http://paow.se/?p=9839

En mycket modig ung tjej måste jag säga som vågar säga vad hon tycker offentligt.

Robsten sa...

Det var som fan...

Goten sa...

Du är för gammal för sånt här, Robsten, jag med, atiklar som finns och inte finns och finns igen. Man blir ju helt knäpp.

Nej, tacka vet jag Kubakrisen! :-)

PS
Men modig är hon i alla fall Paulina "Paow"Danielsson!

Anonym sa...

Vågar man hoppas på att detta intermezzo kanske ändå satt vissa spår hos de unga bloggarna? De verkar inte rygga för kontrovers så fler kanske hakar på och sjunger ut om vad de egentligen tycker om den tid de lever i...

Robsten sa...

Ja Z, tror vi är för gamla för detta, titta para på språket bland kommentarerna. Tydligen är det noga med hur man klär sig, men hur man använder språket, där råder inga restriktioner.

Ja Anonym, tror du har rätt.

Stig sa...

Läste om det på PI där en kommentator tog med ännu värre exempel på hur MENA-slynglarna reagerade på hennes blogg:
" jag förstår mej inte på dig din jävla hora! du ser ut som en gris, en äcklig gris! hoppas att du dör och hamnar i helvetet bitch!!!"

"”horungar ni svenne rasister e!!! ni får inte snacka massa skit om oss invandrare…HAHAHA som Ali säger så får ni passa er när vi tar över erat land HAHAHA”

” ey asså era fucking jävla svennefittor, jiddra inte me os invandrare FATTAR NI? snart kommer vi ta över eran land o då e ni inte så kaxig lengre va??????”

” ”Hoppas du din flygplan kraschar och du blir förlamad, så mognar du lite, jävla snorunge.”

Mkt ofta detta med ”vi tar över eran land, fattar du svennehora” och ” snart kommer vi ta över eran land…”.
Ja, ta över vårat land och förstöra det är precis vad dom vill och redan har påbörjat och denna ambition avslöjas när de blir lite lite provocerade och inte förmår att dölja sin fascistoida makthunger. De har lärt sig av föräldrarna, socialt arv. I Rosengård, Tensta, Bersjön, Södertälje m.fl. blatteghetton visar sig denna erövrarmentalitet på ett ruskigt konkret sätt.

Det är många blatteönskningar om att den här unga tjejen skall dö genom hängning, flygolyckor, bilolyckor mm för att hon kommit med lite kritik mot massinvandringen och slöjor i skolan.
Blatteslynglarna borde läsa de mer verbalt skickliga, dråpliga och giftiga kommentatorerna på PI så skulle de begripa att kritiken är mycket mer omfattande, genomtänkt, kunnig och faktabaserad än den här unga damens försiktiga kritik.

Och sådana barbariska sopor har Sverige tagit in i hundratusental som på alla sätt visar den mest infama otacksamhet - och krigiska erövrarmentalitet - vi svenskar någonsin sett maken till. Ett beteende som vi betraktade som primitivt och asocialt långt innan massinvandrings-vansinnet tog fart på 1980-talet.

Det är bara att inse att det är stört omöjligt att integrera alla dessa adrenalinstinna MENA-orcher i samhället. Det handlar inte om arbetslöshet och ”utanförskap”.
På 30-talet hade Sverige hög inflation, skyhög arbetslöshet och fattigdom och miserabel fattigvård och ingen A-kassa men inte fan började folk bete sig som psykopater och svin för det, och bli hel- eller halvkriminella. Tvärtom så sjönk faktiskt brottsligheten en aning.

Men så hade svensken inte heller formats av hederskultur, barbarreligionen islam, krigspsykoser, analfabetism och framför allt var det en homogen befolkning med gemensamma mål i motsats till blandkulturens splittring och anarkistiska subkulturer.

MS sa...

@ Stig

"Det är bara att inse att det är stört omöjligt att integrera alla dessa adrenalinstinna MENA-orcher i samhället. Det handlar inte om arbetslöshet och ”utanförskap”.
På 30-talet hade Sverige hög inflation, skyhög arbetslöshet och fattigdom och miserabel fattigvård och ingen A-kassa men inte fan började folk bete sig som psykopater och svin för det, och bli hel- eller halvkriminella. Tvärtom så sjönk faktiskt brottsligheten en aning.

Men så hade svensken inte heller formats av hederskultur, barbarreligionen islam, krigspsykoser, analfabetism och framför allt var det en homogen befolkning med gemensamma mål i motsats till blandkulturens splittring och anarkistiska subkulturer"


Bra skrivet. Det är detta som dom politiker som hejat på invällandet av "MENA-orcher" inte har förstått. Hade dom bara åkt på studiebesök till M-Ö innan så hade dom insett att detta aldrig kommer att fungera. Du kan inte ta en stor grupp människor uppvuxna i inhumana kulturer där den starkes rätt alltid går före utan att det blir problem. Lägger man dessutom till att dom tillhör en religion som kallar alla icke-utövare för otrogna som ska kuvas med våld och hot så förstår man att detta är en katastrof. Sverige kommer att förvandlas i grunden om inte gränserna stängs omedelbart.Det är ingen slump att M-Ö ser ut som den gör.

Stig sa...

Off topic
men kanske inte helt ointressant i sammanhanget:
SD har gått framåt 1.5 % och har 5,6 % i Synovates senaste undersökning publicerad på Text-TV och på DN idag.

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/avgorande-att-vacka-soffliggarna-1.1052267

Fosterjordnära sa...

Signifkativt för de allra flesta bloggkommenterare är ju en tydlig bild av att de genomgått en betydande och hög utbildning vid något erkänt Svenskt läroverk. hur uppbringar man annars ett sådant högkulturellt och intellektuellt språkbruk. ingen SFI här inte =)

Gamla klassiska, Svenska, ord som, ey, jävvla, svenne, fitta, hoora och bitch är ju nästan helt bortglämda och vi har ju dessa kära invandrare att tacka för att de inte försvinner ur det dagliga vokabuläret.
Så tack alla nysvenska pensionsräddande städare/städerskor, pazzabagare, dolmrullare, servitriser och egenföretagare inom garderobsgebitet, tack skall ni!

Nu måste jag tyvärr sluta, jag skall ha Fredagsmys med min hoora till fitta tillika sambo, samt min bitch till dotter. Mina tre små svennejävvlar till söner kanske också blir med på ett hörn, vi får se..

Robsten sa...

Kul Stig, sett det också ;-)

Robsten sa...

Ok, ok, skall vi putsa till vårt språk nu, jag tror vi fått fram vårt budskap.

Stig sa...

@MS
Håller verkligen med dig om att gränserna måste stängas omedelbart för att rädda vad som räddas kan av resterna från det goda Sverige. Även samtliga flyktingar skall få kalla handen vid gränsen. Vi har redan tagit emot flyktingtsunamin MED RÅGE och har så att säga en sorts bonus att ta ut. Alltså ingen orsak till genans eller skuld inför EU-imperiet om vi införde nolltolerans i minst fem år för återhämtning. Detsamma måste gälla skäggabarnen – givetvis.
Steg två: Repatriering av MENA-orcher som vägrat ta sedan dit dom kommit, islamister och grovt kriminella invandrare som dömts under den senaste tioårsperioden. (Det innebär kanske en del juridiska akrobatkonster men har ”vi” lyckats med den en akrobatkonsten, att totalsabba ett fint land på rekordtid, bör vi klara även den andra)

Robsten sa...

Ett litet musiktips Ramstein "Du hast"

http://www.youtube.com/watch?v=doTBT46wMvA

Annars har jag lite svårt för Ramstein, allting skall brinna på deras videor också, går lite till överdrift.

Stig sa...

"Annars har jag lite svårt för Ramstein, allting skall brinna på deras videor också"
De spelar kanske in sina videor i Rosengård

Stig sa...

"skall vi putsa till vårt språk nu"
Ja men håll med om att Fosterjordsnäras kommentar var vansinnigt rolig! Länge sedan jag garvade så.

Robsten sa...

Jepp, men lite så där så skrattet fastnade i halsen också, men det kanske är det perfekta mellantinget.

Sören Sommelius sa...

Gå in och diskutera detta med SVERIGEDEMOKRATERNAS politiker som jag inbjudit till exilen.
Alla tackade ja!
1 Mars drar vi igång. Registrering krävs för att göra inlägg. (Skydd mot vänsterextremistiska PK-troll)


http://exilen.eu/showthread.php?6147-Har-du-frågor-till-någon-i-Sd-partitoppen

Be there!

Anonym sa...

Det fanns tidigare en tonårig svensk-persisk tjej som uttalade sig mycket negativt om invandringspolitiken. Nu läser jag inte de här tonårsbloggarna, eftersom de saknar den substans och intelligentia jag söker. Men onekligen fungerar det likadant bland tonåringar som i akademin (där jag själv är verksam).

Jag är en av få som har "liberal-konservativa"-värderingar på min institution. Jag är mycket, mycket tyst om vad jag står politiskt i invandringspolitiken och i mångkulturella frågor. Jag börjar allt mer sympatisera med Sverigedemokraterna. Något jag dock är mycket tyst om.

Jag har dock en fördel då min sambo kommer från ett Icke-occidentalt land. Jag antar att jag har "vissa" fördelar, eftersom man inte direkt kan anklaga mig för "rasism" på grund av min sambos hudfärg. Jag antar att mina framtida ”bi-rasiala” barn kommer ge mig än mer legitimitet att uttrycka mig kritisk om invandringspolitiken. Det är tråkigt att det skall behöva vara så. Just nu är jag dock så frispråkig som man kan vara.

Jag är dock mer öppen med min liberala sida. Denna sida är dock mer accepterad, om än att jag upplever att jag har många kritiker. Jag också stöd från de mest otänkbara hållen.

Främst från invandrande kollegor, som också anser att ”särlagstiftning” inte alls är en positiv utveckling i Sverige och i västvärlden. Många är dock tysta, även om många av oss i medelklassen och i akademin (där verkligheten ofta är långt borta) börjar inse det mångkulturella samhällts förfall. Min konservativa sida skulle jag dock aldrig våga artikulera. Intressant är att på min institution är det "högt i tak", jämfört med andra.

Ibland då någon kollega har uttryckt sig klumpigt har det blivit mycket skitsnack. Jag antar att det är sociala stigmat att uttala sig ”fel” som gör att många är tysta. Som ung forskare så är jag än mer rädd än den äldre generationen och de som är mer etablerade. Det är tråkigt att det skall behöva vara så.

Jag forskar inte i något mer ”kontroversiellt” ämne, men de som forskar i ”kontroversiella” ämnen och inte tar de här extrema socialkonstruktivistiska positionerna har det inte lätt. En kollega till mig har ondgjort sig över detta flera gånger. Vad får man egentligen skriva? Mina studenter säger samma sak. Vad får vi ”egentligen” skriva i våra B och C-uppsatser?, frågar de. Det är svårt att ge något rakt svar med tanke på jag själv (då jag närmar mig något känsligt ämne) förminskar betydelsen av vissa reslutat för att inte sticka ut allt för mycket, från gängse uppfattningar.

Som sagt, hela samhället blir allt mer oroligt för vad man får och inte får säga. De här uttalandena från Ilmar Reepalu om problematiken med Islamism och ökad antisemitism, pekar ju på att man hellre beskyller den ökande antisemitismen

på ”Högerextremister” – när det egentligen är en liten (men tämligen växande skara) islamistiska ungdomar som står för denna syn.
Det var en modig flicka. Tyvärr vittnar ju bemötandet från samhället att debatten om ”mångkulturen” och dess framtid i Sverige nu är så pass politiserad – att vi efter Sd:s intåg i Riksdagen 2010, kan vänta oss riktiga ”högerextremister”.

Lucky Luke