torsdag, januari 03, 2008

Tack alla ni som röstade på denna blogg

Som sagt, tack alla ni som röstade på denna blogg i omröstningen på Bloggen Bent.
Denna blogg kom på 20e plats, vilket är mycket bra och hedrande. Jag har väl inte varit jätteengagerad i denna tävling, trots att jag nog får klassas som en tävlingsmänniska, men hur tävlar man i en bloggtävling? Jag skriver så mycket och bra jag kan alltid, det har liksom inte med någon tävling att göra. Den verkliga tävlingen är hur många människor man kan påverka, den tävlingen går tyvärr inte att mäta. Tack än en gång;-)

UPPDATERING:

Vinnaren blev "Att arbeta som eskort", glömde faktiskt att nämna det, grattis Isabella Lund.

2 kommentarer:

magnus sa...

Grattis!

Välförtjänt.

Noterar att liberala och libertarianska bloggar kom högt. Vem som arrangerade tävlingen spelar nog in, vilket inte gör den fina placeringen sämre!

Robsten sa...

noterar här att jag kom före t.ex. Schlaug som hamnade på en 25 plats och Säfflemannen. I sanningens namn tycker jag nog att båda dessa skulle hamnat högre upp. Känns inte riktigt rättvist, Säfflemannen är bättre en hans placering i tävlingen, Schlaug delar jag sällan åsikt med, aldrig om vi rör oss utanför miljöområdet, men visst förtjänar han en bättre placering?